21 April 2011

Moral down? kenapa? xcukup kuat?

EErm...aku ni selalu bergerak berseorangan...tapi aku tahu ade yg support aku dari belakang...tapi kadang2 ...kita ni manusia biase beb...mmg ade la time down...ape aku buat? kalo ko? ko wat ape...
  • JERIT KAT LAUT ?
  • ZIKIR BANYAK2?
  • G CARI PAKAR MOTIVASI?
  • CAKAP AKU BOLEH BANYAK2 KALI ? BERKESAN X?
ikot atas diri sendiri sebenarnye,..aku pk ade infiniti care untuk ilang kan seme tu ...but for me...aku suke bace kate2 motivasi...erm...satu lagi bila nak naik kan semangat...aku simpan kate2 yg boleh buat aku " feel better when i read it"..
dalam beg aku skang ade 1 buku nota kecik...bila aku jalan2 then jumpe ngan sebarang kate2 yg boleh buat aku bersemangat aku akan salin...@ snap a photo ngan x6 aku hehe..jom check it out!!
erm....aku kongsi sikit la k...
ni care aku tenangkan diri....bile rase aku x boleh buat or frust dgn ape yg aku buat...aku bace kate2 ni....
manusia ni berubah dgn ape yg dier tgk & ape yg dier bace... "may be" tapi bg aku it help!!!

  • "If you cannot do great things, do small things in a great way."
  • "Org terpuji bukan lah org yang tak pernah jatuh, tetapi org terpuji ialah org yg pernah jatuh dan dapat bangun kembali."
  • “Prepare for the best, plan for the worst and expect to be surprised.”
  • " If you want happiness for an hour, take a nap. If you want happiness for a day, go fishing. If you want happiness for a year, inherit a fortune.If you want happiness for lifetime, help somebody."
  • “If i never try, I’ll never know.”
  • “Today is not a good day to give up”
  • “If you do not hope, you will not find what is beyond your hopes.”
  • " Giving up is the ultimate tragedy"
  • "The key to success is to set your own goal & determine your on motivation "
  • "All our dream can come true if we have the courage to pursue them"
  • " the harder you work,the more luck you have "
  • " The best way to make your dream come true is to wake up "
  • " Kita adalah apa yg kita fikirkan"
  • " Usaha yang sempurna adalah kemenangan yang sempurna .tiada siapa yg gagal melainkan mereka sendiri pilih untuk gagal & kegagalan yg paling nyata adalah kegagalan utk mencuba. The greatest challenge is challenge oneself."
sebagai renungan utk semua...kita sebenarnye boleh...tapi kita banyak alasan...same je macam aku...hahaha...erm...smpai ketemu lg
~STAY CUTE TO THE WOMEN & STAY KACAK TO THE MAN ~ ^;^


2 comments:

Iera Daniera said...

huhu...nice2. aku pun ade mcm2 cara kalo moral down. men game, tp kalo kalah lg down. mcm2 la, tp y plg senang kalo mls nak pk dah, paksa tido. y paling mujarab lak, g amek wuduk bce quran sampai rasa dapat semangat balik :)

fizazbd said...

ha tu la pasal...aku pon same..amek wuduk smua tu mmg mujarab la..tdo pon lagi good idea...tapi kang dah tension xleh nk tdo lak ..hahaha