28 March 2011

Jom shopping best Gilerrr

selamat pagi Dunia...salam...

Mama aku kate kene bgn m0rnink2 ...rezeki masuk ...haha..insyaALLAH...TO all my cute n kacak fellas baru -baru ni aku ade launch satu bisness...on9 bisness..biase la..bisness kecik2 baru nak menapak...huhu...aku banyak gak la study cam ne org berbisness ni...huhu...best je tgk duit masuk kan...tu yg aku start buat bisness tapi baru lagi...tapi better then nothing...haha...kalo korang nk tgk ape bisness aku buat ...ko leh la lawat e-mall aku...http://fizazbd.ads4mall.com/ ...ok la..aku leh buat sendiri...usaha sendiri hahaha...best jugak ...pastu leh ajar org lak kan ...sape2 yg nk belajar boleh la call or sms aku ,...cam ne nk ade mall sendiri...xde hal pasti dilayan ..as long ko nak belajar...boleh di ajar...tapi x kurang ajar...tu je dah cukup....software ni mmg power..ko x yah nk sibuk2 ..dier dah kira siap seme dah...ko nak jual ape pon boleh...ikot suka ko la...world wide ..seme org leh tgk ko nye e-mall haha...setakat ni aku x de lagi kawan oversea..in the making ...wellawei...best je kan bunyi hahahah....kalo boleh aku nk g cari kawan org jepon nu...skrang diorang tgah tsunami...kalo boleh aku nk je jual beras, tepong..garam,gule kat diorg....sian kat diorg...kalo la aku ade kawan kat sane..mmg aku jual dah...huhu...xpe2 aku sedang mencari...to all fellas...kalo korang rase macam berminat nk beli barang2 kat emall aku...ko leh la contact aku k 019-645 3050...pasti dilayan ..pastu kalo mals nak g sane ko g kat sini http://kawaii-fiza.blogspot.com/ ape2 ko bg je tahu aku...ok lah ....nnti aku cite pasal bisness aku yg satu lagi....actly aku buat 2 in 1 bisness ...ha ko nk tahu x ape dier..cer cite cer cite.....hahaha....to be continue..to the next post! ok chaw sin cii! Stay cute to the women N Stay kacak to gentleman!!!!! :)

2 comments:

irwanmiswan said...

saye biase shopping kat bundle saje keh3

fizazbd said...

best jugak kan..saya xpenah lagi...tapi..nak sangat pg...