21 April 2011

Kurang 2 minggu dari skrang!!!


waaaa!!! cemas!!! takot seme ade...
adeh...kakak aku kurang 2 mggu lagi nk bersalin...
due 5.5.12 ni..riso benor aku...
mama papa keje... abg ipar kat dungun....
jgn la akak aku bersalin waktu mama papa xde,..
kalo dier sakit...aku yg kene anta dier g hospital...
kuat x aku???? haaa tu la persoalan nye...
aku takot...aku pengsan dulu...kalo dier kate dier nak bersalin...
kuat kan semangat aku......moga2 aku sentiasa kuat ...waaaaaa..

siang tadi dier boleh lak selambe.." adeh! bile along nk bersalin ni....huhu...xlarat bawak perot "
tgk sian x ibu mengandung....huhu...cam tu la mak kita bawak kita dulu taw..
kenang la jase ibu bapa kita....

x lame aku nk dapat anak sedara...hehehe...yahooo...difahamkan perempuan...
xpe kita tggu & lihat... yahuuuuuu

full stop!!..
~ STAY CUTE TO DA WOMEN & STAY KACAK TO DA MAN.~

No comments: