20 June 2011

bahaya ! jgn bace! nnti dapat gatal2!

dah lame x update blog ni..x de idea la...huhu...rase cam nk menulis lak...dh nk masuk bulan ke 7 sebagai penganggur...sampai skg aku belom pasti lagi kat mane letak nye rezeki aku...huhu..pahang? KL? johor? @ kat mane ? huhu...aku ade jugak mintak keje kat beberape tempat,..mintak tolong member fw kan resume...n ade yg hantar sendiri..emm tgk la rezeki mcam mane...tapi dlm hati aku ni sebenornye ..banyak sngt menda yg nk dibuat n yg dipikirkn berlegar2 dalam otak ..hoho..blom kesampaian...mungkin lambat sikit kot...ALLAH nk suh doa banyak lagi..kat dier,ingat banyak lagi kat dier supaya bile diberi sedikit kesenangan aku x lupe kat dier,..insyaALLAH harap nye begitu la...to ALL blogger sejati,,,doakan saya dimurahkan rezeki...serta dipermudahkan segala urusan hidup amin...... ^_^

~ stay cute to da gurl n stay kacak to da guyz ~

No comments: