15 May 2011

Macam best je! ! thank u B....

14 may 2011 - 8.23 pm...
Dalam hati ni..."x lame dah b nk sampai ni....badan agak letih sebb siang tu ade 2 wedding kawan aku yg aku attend ...best! happening...ngan member2 lagi ...neway
[SELAMAT PENGANTIN BARU IZZATI IKRAM & MALINI IRSHAHIDIN]

Tepat kul 8.17 pm...b msg ..5 minit lagi b sampai...aku pon cakap ok b...6minit kmdian...dah sampai dah " \(^_^)/ melompat kecil di dlm hati girang" b slmt smpai...hehe...
nape b dtg sbenarnye...kan jauh...uhuk :( sian b...
dier ckp...xpe la kan nk sam
but besday "cayunk sayer nie"
honestly aku xsmpai ati tgk dier drive all da way from Kulai to Kuantan...tapi b kate "xpe...ape sgt la yg b blhh buat melainkan buat aku happy "...sgt terharu sbnrnyer....tq b ...syg kam00 sgt2 :-*
mlm tu xde buat ape...ajak dier mkn nasi...
n aku masuk tdo awl sebb
penat sgt...

15 May 2011 - 11.15 am

Kebetulan 15 may adalah hari belia seluruh negara...jadi ade event kat padang mpk 2... actually ade penempatan kerjaya kat sane...so aku decide nk pg sane...cuace agak baik..tapi Ya ALLAH...panas giler...mase aku sampai kat padang tu b kate kita tgk dulu ..kalo ade yg sesuai...kita try isi borang..ok b ...aku ikot je cakap dier...file..resume semua tgl dlm kete..sebb malas nk bawak ...nk tgk je keadaan mcm mane..kitaorg pon terus la straight cari tempat tu..ade 19 company tawarkan keje...aku isi la borang kat bbrpe company...n jobs...b teman je...cari same2 keje yg sesuai...bg pndpt...yg mane ok n yg mne dier x berkenan ..haha..lawak jugak..tapi aku salute b...dier sabor giler tggu aku..panas lapo...seme ade...aku isi borang berpeluh2...xpe la "b pg amik kan resume kat kereta isi dulu k " aku teruskan je isi borang while b pg amik file aku...sampai2..."nk b belikan air x?" aku cakap " xpe la b pg la kat kipas sne...biar org abih tulis ni..." dier kate pe...b tggu sini je ye...tapi b belikan air jap...tgah2 tulis b dtg bawak air..nikmatnye ..tq lagi sekali b....b tgu la sampaii siap..n ade interview sikit..tapi aku x berminat dgn jwatan tu ,,sbb mcam mengarut...b pon kate xyah...siap semua tu..b pg amik bege yg dier pesan 2 jam yg lalu...sian nye dier ...huk...kami makn bege same2..hehe...suke2 :) "tetiba rase lapo" huhu..ok la ...ni nk tunjuk la sikit ape yg dapat kat event tu hihi..

sebenarnye dpt 2 pen..satu lagi dah bg kat papa..beskut pon dapat jugak..tapi dah abih mkn..haha

ini kalo nk masuk ikip...boleh terus pg ikip cawangan kuantan...tanye selok belok k..haha gatal tgn g booth dier...dapat mkn beskut n dpt pen haha...


aku ade apply jawatan ni ..tapi tah la...haha aku pon x tahu ye ke tidak..aku main isi je borang tu...harap nye ade la sesuatu ,....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalm kul 2.45pm kita org decide nk g jln kat ECM..huhu
last2 g tgk wayang ...hehe...ingatkan b nk tgk KONGSI..aku cakap ikot la b nk tgk ape..sekali dier cakap kita tgk [priest]..
agak terkejot...rupenye
dier dah tanye adek aku paih rate cite KONGSI
HAHAHA...adek aku cakap tggu RAYA JE LAA...die tayang nnti,,,bazir j
e tah pape...
patot la...heehe YES...BERJAYA...Sebab aku pon xnk tgk cite tu..huuhu
dptla tiket pukul 4.35 pm..hoho nk wat ape ni?
kita g karaoke...jom kita tgk action b menyanyi...haha..

sempat snap beberape gambar je..huhu...tapi xpe la ade jugak kenagan sikit hihi

sampai la kul 4.35 pm..lapo ni...aku g beli popia n b beli chicken ball n mash potato..x mula lagi cite...mknn kami dah abih ..lapo punye pasal..haha lawak...n aku berjaya seludup popia tu masuk panggung...untung beg aku beso .
hahaha ye kenyang jugak sikit...

abih cite tu kami pon balik ..mlm ..mkn nasi...then main congkak! haha b main tipo!..tah ape2...keras perut aku ketawa sebb dier main tipo...haha...aku happy giler gelak time tu ..
aku sendiri pon x tahu kenape...haha..smpai skrang pon maseh gelak...teringat pasal tuh hihi...
degn budok leh la main tipo ....berakhir la cite untuk 14 & 15 may...tggu cite 16 may pulak...to be continue....
silap... xabih lagi ....waaa...nak sambung tp
i lapo...nk pg buat magi jap....huhu

sebelom balik kita org singgah satu tempat perfume ni...original reject...b ni dier suke menda2 yg unik...n dier sgt teruja sebb
botol tu lawo...beli la 2 wangian,..
1.acqua d gio untuk b
2.versace untuk aku

yang pink tu aku punye ...hehe..thank u b... :) suke !

~ ok tamat ~

~STAY CUTE TO DA GURL N STAY KACAK TO DA MAN~

No comments: