08 May 2011

~KeLaHiRaN BaRu ~

Sejam selepas dilahirkan....22.48 pm

akhirnye saat yg dinantikan tbe..hehe..aku dh dapat anak buah tepat jam 9.41 PM bersamaan 2 mei 2011..hoho mak ngah oh mak ngah ..maksudnye semakin tua! ahaha..xpe mantain mak ngah...aku tggu kakak aku dri pukul 1 pm sampai 12 am...huhu...lame beb semata mate nk tgk anak buah aku...antara detik2 yg aku leh kongsi sepanjang pertapaan aku di klinik tu

1. aku dapat dengar bagaimane seorang ibu bersusah payah melahirkan kita...
dengar pon aku dah tahu bertape lah ibu tu (along ak
u ) bersusah payah ,melahirkan
2. aku dapat lihat bagaimane detik2 dier menahan sakit nk bersalin...dari gengaman tgn dier aku tahu dier sedang berusaha seboleh mungkin.
3. saat kesakitan meneran...xdengar satu perkataan SAKIT dari mulut dier
..SUBHANALLAH...maha suci ALLAH...
4. aku dapat dgr saat baby menagis ketika dilahirkan....fuh alhamdulillah....syukur! it a
gurl..hehe...

Nama dah diberi UMAIRAH MARDHIAH
5/5/2011

pipi dier dah bulat...hihi kuat betol minum susu..huhu..& macam cerdik je...bile part bagi susu...cepat je bukak mulut ..bila part air masak...mak ai ...mulut ni rapat ...xmo bukak mulut..bile masuk air masak..dier luih-->> keluarkan balik haha..pandai2...disebabkan name UMAIRAH...pipi dier always merah ...haha...comey2...ape2 pon stay cute gurl..membesar dgn sihat ye cayunk...mak ngah sayang kamoo UMAIRAH!!!

~stay cute to da ladies n stay kacak to da gentlemen~

1 comment:

cik blink blink said...

comelnyer baby....uitm ambik kos OM