15 January 2011

tetibe je ...

salam...

huhu..sebenarnya mata ni dah ngantuk giler...blog ni sebenarnye dah lame dah buat start masuk keje kat jengka ari tu,mula2 konon2 je nk wat blog..di sebabkan xde la minat sangat nak menulis so dah lame giler la x tulis...tetiba ari ni terbuka satu blog org..dier tulis je ape dier nak tulis..so dgn tetiba je aku teringat balik blog yg aku dah wat 1 ketika dahulu ..haha..mase nk sign in..password pon dah x hengat..punye la lame aku x bukak..maklum la ...dah dapat bukak mak ai...bapak la buruk nye blog aku mase mula2 lu...malm ni aku dah try upgrade jadi cantek sikit...dimata aku la..x tahu la dimata org lain.. :p aku kasi color of ranggoli sikit..sonok sikit nk tgk an...haha..yg dijadikan cite aku tetiba je nk tgk blog ni...

1: sebab aku tetib3 tertgk blog org td..best plak kalo aku tulis2 macam tu an...
2: sebab nye aku ni tetibe je dah jadi pengganggur setia slps abih kontrak ari tu..huhu
3: sebab aku tetibe je nak tulis or menaip something ..chewahh budget taip laju ar.....
4: cukup ar 3 lu ..tetibe je perot aku cam senak je ni...nak tdo ar...esok nk anta adek aku g satu sekolah ..ha nnti aku cite nape ngan adek aku...ermm...k la da n nite...tata titi tutu....

No comments: