25 January 2012

mOSt TiRed HoLiDaY but So SwEet to HaVe U WiTh VeRsiON 2

selesai beli barang2 B...aku sangat puas hati...sebb b sentiasa sedapkan hati ni...ok syg barang b semua dah dapat ...kita cont..barg cyg k ...ermmm...kalo x dapat cam ne??? dapat sayang..b cakap....tapi....mamam dulu boleh x b..lapo sgt..ok .....bollehhh syg...sejuk hati...hehe...lepas mkn terus cri barang aku...fokus2x...sampai la jumpe kasut mula2..ok la sebb b pun dh penat agak nye ...tapi aku suke je sebb dier yg pilih ..x ye pon nnti dier je yg nk tgk hehe ok jugak kan ...nnti kalo beli brang2 n pakai ..dier x tgk aku jugak yg menagis nnti ..huhu....selesai semua nye ...ade lagi barang yg tinggal nnti pon xpe yg tu ...boleh beli asing2 x kesah sangat...neway....perjalanan cerita ni...same penat ngan pejalanan aku seharian cari barang....esok nye continue lagi cari barang <--- xpelah....sekali seumur hidup...insyaALLAH amin....

No comments: