20 November 2011

kawen dah kawan - kawan aku ..aku bile ???? ♥ ♥ ♥

as salam....

sebenarnye dah lame sangat aku x menulis di blog kesayangn ni....malas ya RABBI nk on9 ...tah la kenapa bosan n x tahu ape nk dibuat mungkin...last september ...aku dah benti keje kat Cyberjaya....hurm..mmg bukan rezeki aku la tuh...aku pon x tahu la ...mase mula2 rase menyesal tapi lame2 kelamaan aku ok la ....lepas aku amik keputusan nk benti....mmber aku pulak anta jemputan pekahwinan ...kebetulan dekat la kat tempat keje lame...aku lak dah jnji nk datang so...janji mesti ditepati.... maka pada 9.10.11 aku bertandang la ke majlis perkahwinan Zainora & Zaidy ...kawan mase kat Jengka n ex roomate aku hehe...bersama kesayangan ku ....LOVE B :)

Let check out pic mase jai kawen tu hehehe....

Pada keesokan hari nye ...aku n b dapat jemputan satu lagi majlis kawen di KL....kawan b mase belajar kat Jengka jugak....hehe...kira fair la ...aku pg mmber aku kawen b pun same ..hehehe....happy dapat jumpe ngan b lagi...walaupun x dapat jalan2 kat tempat yg best2 g kenduri kawen mmber2 pon ok la .... :) aku sempat snap skit gambar mase kawan b kawen tu...n ade la gambar kenangan kami berdua mase kat sane ..jom kita tgkk...jgn marah ...saje je ...nk abadikan kenangan ...mane lah tahu ah tua2 nnti ....bile bace seronok jugak kan...hehehe. . . .dipersembahkan ....hehehe

No comments: