18 January 2011

Farewell Party

salam..

semalam aku ke Jengka...tempat lame aku bekerja selama x sampai pon setahun...huhu...diorg wat jamuan...hehe dapat hadiah...tu yg dalam gambar tu...hehe ..actly nk wish thanz 2 all yg raikan pemergian saya dari sekolah ni...walaupon sekejap je bertugas sebagai FS (fasilitator schoolnet) kenangan,pengalaman tetap best ...hehe..cekgu2 sume best,..budak2 yg aku nah ajar kelas komputer pon still ingat kat aku...mula2 sampai diorg sume kuar kelas...hahaha..terkejut lak aku tengok...pggl2 kira famous jugak la rase time tu..(^_^) perasan...hahaha..aku g tgk lab ..tempat aku bersarang...tgk dak2 tahun 1 yg sebelom ni pra sekolah ...seronok tgk diorang...pg bersalaman dgn dak tahun 5 & 6..best2..seme tanye nape x keje kat sini dah...huhu..aku jawab..dah abis kontrak...x leh la keje kat sini dah...cekgu2 lak seme suwuh isi borang tukang kebun hahahaa..kebetulan ade kosong sebab tukang kebun lame dah benti..n kebetulan jugak name dier fiza..huhu...penat tol balik semlm...kul 7 lebeh baru sampai ...erm...balik2 lepak2..mandi n terus tido...huhu...x larat dah nk menulis ape2 erm...tu la citenye semalm...hehe neway WARGA SK LKTP JENGKA 9 MMG BEST!! THANK YA!!

No comments: